Máte otázku týkajúcu sa repasu?
Všeobecné otázky:
Otázky k hydromeničom:
Opierame sa o tím ľudí, ktorí majú za sebou viac ako 30 ročné skúsenosti v oblasti generálnych opráv motorov a tisícky úspešne repasovaných autodielov.
Špecifikáciu konkretného dielu nechajte na nás. Pripravte nám VIN čislo (číslo karoserie) prípadne identifikačné číslo motora / kod motora a vyšpecifikujeme Vám presný diel na Vaše auto.
Nepoužitý diel nám môžte kedykoľvek vrátiť, nakoľko sa občas stane, že Vám bola zle identifikovaná závada na vozidle.
Je to možné, ale budeme Vám musieť dopočítať kauciu za starý diel, nakoľko ho budeme musieť znova zakúpiť.
Samozrejme, naše diely Vám doručime kdekoľvek na slovensku vlastnou dopravou alebo kurierom.
Princíp činnosti hydromeniča spočíva v prenose krútiaceho momentu z motora na prevodovku automobilu bez vytvorenia tuhého spojenia. Krútiaci moment sa prenáša recirkuláciou kvapaliny..
- obal hydromeniča
- prítlačný kotúč
- čerpadlo
- rozvádzacie koleso (stator)
- unášač turbíny
- turbína
- lamely spojky
- voľnobežka
Konštrukcia hydromeniča nie je veľmi zložitá. Každá časť hydromeniča je navrhnutá tak, aby vydržala veľké zaťaženie. Samozrejme každé komponenty skôr či neskôr podľahnú opotrebeniu a rôzne modely áut môžu mať svoje špecifické poruchy. Motoristi si najčastejšie všímajú nasledovné prejavy závad hydromeniča:
- vibrácie auta pri voľnobehu alebo počas jazdy
- prekĺzavanie spojky
- kolísanie otáčok motora
- zdĺhavé radenie prevodových stupňov
- nemožnosť zaradenia prevodových stupňov
.
V žiadnom prípade neodporúčame dlhodobo jazdiť na aute, v ktorom hydromenič vykazuje niektoré z hore uvedených závad, nakoľko to môže mať fatálne následky pre Vašu prevodovku. Oprava automatickej prevodovky naozaj nie je lacná záležitosť.
Naša priorita je pomôcť zákazníkovi. Náš technik je Vám stále k dispozícii, aby Vám pomohol s presným určením závady, aby sa nestalo to, že si objednáte hydromenič, ktorý možno ani nepotrebujete.
Samozrejme. Princíp hydromeniča je stale rovnaký, či sa jedna o bežné auto alebo o prémiovú značku. Dôležitá je pre nás kvalita našich hydromeničov, expresné doručenie a Vaša spokojnosť.
Cena sa líši od počtu prevodových stupňov prevodovky a samotného modelu hydromeniča. Náš technik Vám na počkanie ochotne nacení konkrétny hydromenič, ktorý budete potrebovať. Ceny hydromeničov na začínajú na sume od 210€.
Otázky k hlavám valcov :
Otázky k turbodúchadlám:
Pri repase hláv nie je možné vypracovať presný cenník, pretože každá hlava má iné poškodenie. Kontaktujte priamo nášho technika a on Vám na počkanie urobí cenovú kalkuláciu.
Existuje viacero príznakov, ktoré Vám naznačujú, že niečo nie je s Vašou hlavou valcov v poriadku:
• tlakovanie chladiacej sústavy
• prehrievanie motora
• miznutie chladiacej kvapaliny
• v prevádzkovej teplote auto nekúri
• zvýšená spotreba oleja
• chladiaca kvapalina v oleji (emulzia)
• špinavá nádobka chladiacej kvapaliny
• vyššia dymivosť z výfuku
• nepravidelný chod motora
• nízka kompresia vo valcoch motora
• znížený výkon motora
• zvýšené emisné hodnoty
Ak je hlava valcov profesionálne zrepasovaná, tak má znova životnosť novej hlavy.
Samozrejme. Náš technologický postup zvárania hláv Vám zaručuje 100% funkčnosť, na ktorú Vám dáme aj 24 mesačnú záruku.
Keďže sa jedná o komplikovanejší druh opravy, je to ťažko určiť po telefonickom rozhovore. Deväť z desiatich hláv a vačkových hriadeľov dokážeme opraviť.
Bežné modely hláv na osobné a úžitkové vozidlá máme skladom na výmenný spôsob, takže hlava bude u Vás nasledujúci deň od objednávky. Čas potrebný na opravu Vašej hlavy závisí od poškodenia, ale robíme všetko preto, aby bola hotová do piatich pracovných dní.
Najčastejším dôvodom poškodenia hlavy valcov je prehriatie. Spôsobuje ho chybná alebo žiadna funkčnosť termostatu, poškodenie vodnej pumpy alebo nízka hladina chladiacej kvapaliny. Ďalším faktorom je starostlivosť a údržba Vášho motora, ktorá má veľký vplyv na životnosť Vašej hlavy. Zlý chod motora, nepravidelná výmena oleja, prípadne nízka hladina oleja alebo zanedbanie výmeny rozvodov, dokáže na komponentoch Vašej hlavy a celého motora narobiť obrovské škody.
Áno. Repasujeme všetky typy turbodúchadiel, či už sa jedná o obtokové, s variabilnou geometriou, elektromechanickou alebo elektrickou reguláciou.
Otázky ku GO motorom:
Repasovaný motor je motor, ktorý sa vyberie z vozidla, rozoberie a znova na novo poskladá.
Repas, resp. oprava sa vykonáva kvôli poškodeniu komponentov motora, ktoré sú na konci svojej životnosti alebo zanedbanou údržbou motora, prípadne nevhodným používaním.
Najčastejšie poruchy -
• vysoká spotreba oleja,
• strata výkonu,
• nepravidelný chod motora,
• klepanie motora,
• zadretie motora.